duminică, 31 ianuarie 2010

Salam de biscuiti cu musli si orez expandat



Ingrediente pt 2 bucati de salam:

musli crunch, are 500 de gr, din care eu am pus, 4 linguri

orez expandat, are 125 gr, din care eu am pus, 3 linguri

150 gr biscuiti

o sticluta esenta de rom si inca una esenta de migdale

3 linguri de miere de albina, iar daca vrei mai dulce se pune mai multa

un pachet de unt, de 250 de gr

bucati mai mici de nuca, 150 de gr

o lingurita de cacao

300-350 ml de lapte


Toate aceste ingrediente se pun pe foc, intr-o cratita, in ordinea urmatoare:

prima data se pune laptele, 300-350 ml, in lapte se pune untul, care se va topi, apoi mierea de albina, cacaua dpe care o vei dizolva in cele doua esente, cea de rom si cea de migdale.

Dupa ce a dat un clocot, se ia deoparte de pe foc si se pun, biscuiti maruntiti, musli, orezu expandat si nuca.


Si se amesteca toate ingredientele bine.

Se insiropeaza, un pic, doua foi de napolitana, cu apa in care sa dizolvat miere de albina.

Peste aceste foi se intinde, aceasta compozitie.

Si apoi rulezi, astfel, la fel ca in imaginea alaturata.

Apoi il lasi la rece, pt cateva ore, dupa aceea poti sa il tai.

Este un desert, dulce, care mie imi place foarte mult.

Pofta buna:)



























Un comentariu: